Boeing 787 Dreamliner na EPKT, czyli marzenia w Pyrzowicach

DSCF4980

Tak jak obiecywałem, dzisiaj napiszę o przylocie samolotu Boeing 787 Dreamliner linii lotniczych LOT na lotnisko Katowice-Pyrzowice. Jak wszyscy wiemy fani lotnictwa od dawna wyczekiwali tego wspaniałego monstrum w barwach LOT’u, no i wreszcie wszyscy się doczekali. Pełno zachwytów, konferencji, eventów zorganizowanych na przywitanie tego cuda.

Śledziłem losy tego samolotu od początku, od zawsze marzeniem było go zobaczyć… Pewnego dnia przeczytałem, że 787 przylatuje na lotnisko Katowice-Pyrzowice, oczywiście uśmiech na mej twarzy nie schodził przez najbliższe kilka dni z powodu tego, że w końcu go zobaczę.  Daniel do mnie pisze, że załatwił koleżance wejście na płytę na przylot Dreamliner’a, oczywiście ja podjarany zapytałem go czy nie dało by się załatwić jeszcze jednej wejściówki. Po kilku dniach powiedział, że koleżanka nie może iść więc zabiera mnie, wtedy uśmiech nie schodził do dnia 03.12.12r., czyli dnia przylotu.

Nastał dzień trzeciego grudnia dwatysiące dwunastego roku, poszedłem do szkoły zanieś zwolnienie z lekcji o treści „[…] z powodu przylotu Dreamliner’a na lotnisko Pyrzowice”. Nie powiem… nauczyciele byli dość bardzo zdziwieni tą treścią, ale oczywiście wiedzą, że to kocham, więc przyjęli to na spokojnie i z uśmiechem. Pojechałem na podejście do pasa 27, w oczekiwaniu na 787, jak wiadomo wszystko w Polsce ma opóźnienia, wiec tutaj też się nie obyło bez tego. Ale w końcu… przyleciał… z oddali było widać jego wspaniały kształt, opływową linie, piękne skrzydła! Na podejściu poznałem również Ewę (którą serdecznie chciałbym pozdrowić) i zaprosić na jej wspaniałego bloga: ewastomzynska.wordpress.com

1

Kilka fotek przy lądowaniu i szybko pod terminal, potem odprawa, aby wejść na płytę i wreszcie gdy zobaczyłem te marzenie z bliska serce zaczęło mocno bić!

2

Kilka fotek z zewnątrz tej pięknej maszyny:

3

4

5

6

7

8

9

No i już prawie w środku! Serce zaczyna bić szybciej 😀

10

No i wreszcie weszliśmy do środka! Naszym oczom ukazała się klasa biznes, która mieści 18 foteli, bardzo wygodne – sprawdzone na własnym tyłku 🙂

11

Tutaj system rozrywki pokładowej w w/w klasie

12

Następnie udaliśmy się do klasy Premium Economic

13

Jak widzimy poniżej jest klasa Ekonomiczna, fotele już nie są tak wygodne jak w oby poprzednich klasach, wygodę porównałbym do popularnego Boeinga 737

14

Elektroniczne przyciemnianie szyb to dopiero super bajer, jedna z lepszych elementów w tym samolocie

15

Po oglądaniu LOT’owskiego Dreamlinera udaliśmy sie na Wieżę (EPKT TOWER), skąd oglądaliśmy kołowanie i start

16

17

18

Aaaa prawie zapomniałem! Podczas oglądania zaczepił nas dziennikarz i przeprowadził z nami wywiad(po prawej), który zamieszczam poniżej:

374411_473112139397968_1315153165_n

Na koniec serdecznie dziękuję Danielowi za taką super propozycję!! 🙂

Serdecznie pozdrawiam :))

Dodaj komentarz